2010. június 20., vasárnap

Mediterrán balkon - Galéria

Napokig - vagy inkább hetekig - dolgoztam egy titkos roomboxon, amelyet egy nagyon kedves barátnőmnek szántam, Ritának. Remélve, hogy csak a magyar blogomra kukkant be, a munkát eddig csak az angol oldalamon mutattam be. Ha valaki kíváncsi rá: http://mytinyworldfromhungary.blogspot.com/. Igazam volt, sejtelme sem volt a dologról.
Rita hogy úgy mondjam odáig van a mediterrán dolgokért, szóval témát választani nem volt nehéz. Miután átadtam az ajándékot, sikeresen haza is szállítottuk, majd hamarosan távoztunk tőle, mivel teljesen lefoglalta a balkon úrarendezése. (A szállításhoz külön csomagoltuk az összes tárgyat egy vattával bélelt dobozba.) Bámulatos figyelni, ahogy felnőtt emberek reagálnak a miniatűr dolgokra. Mindenki azonnal kézbe akarja venni, meg akarja tapintani a holmikat. Remélem, sikerült örömet szereznem!
A következő munkámhoz hamarosan hozzálátok. Egy tornácot tervezek némi kertkapcsolattal, amolyan nagymamám háza stílusút. Már alig várom, hogy elkezdjem. Most is teljes kép van a fejemben a legapróbb részletekkel, azt sem tudom, hol kezdjem. Valószínűleg persze az épület lesz az első lépés, szakítva a hagyománnyal!



















2 megjegyzés:

  1. Hihetetlenül csodás és szerelem első látásra!!!!!Fantasztikus vagy!!!!!Nem készítesz eladásra is?

    VálaszTörlés
  2. De igen! Hamarosan szeretnék nyitni egy boltot a Meskán és az Etsyn is. Erről majd értesítem a blog olvasóit. És rettenetesen izgulok miatta!

    VálaszTörlés