2010. május 25., kedd

Utazási emlékek

Készítettem egy profilt a szoba tulajdonosához. Szóval egy szingliről van szó, aki egy irodában dolgozik, gyakran vállal túlórát. Kevés szabadidejét utazással tölti, innen a fényképek és az emléktárgyak. Nemrég vette ezt a lakást, de még nem volt ideje felújítani. Szereti a régi holmikat, különösen amelyeket a nagymamájától örökölt, de az új stílusokat is kedveli. És a neve Edit. Körülbelül ennyi! 
A profilnak megfelelően készítettem pár dolgot az elmúlt napokban. Elsősorban fényképeket, egy bőr fényképalbumot (fimo), valamint képkereteket a falra. Az egyik a költözködés közben leesett, ezért a törött üveg!



A könyvek különböző témákban készültek: Edit szereti a lakberendezést, az építészetet, és a művészeteket!



A kedvencem azonban ez a kis bronzszobor. Fimo-ból készült, körülbelül a negyedik próbálkozásra. A fürdőkádban feküdve gondoltam ki az ablakpárkányon ülő nő alakját, és addig nem nyughattam, amíg valahogy össze nem hoztam a dolgot. A gyurma munka közben folyton túl lágy lett, bárhol hozzáértem, csak kárt okoztam, mindenhol otthagytam az ujjlenyomatomat, szóval háromszor összegyúrtam a félkész művet és kezdtem előlről. A negyedik alkalommal már elfogadható lett az eredmény. Azért a közeli fotózást nem nagyon viseli! A teljes mérete kb. 4 cm. A fekete gyurma kisütés után bronzfestéket kapott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése