2013. február 28., csütörtök

Almás pite


Itt a legújabb jelenet, almás pite és a hozzávalók. A kedvencem a kicsi fahéjas fűszertartó, amit műanyag rúdból esztergáltam (a tető fa). Azt hiszem sosem fogom megunni az esztergagépemet, olyan sok új lehetőség van még benne. És szerencsére egyre magabiztosabban használom. Be kell valljam, ön- és közveszélyes voltam az első napokban. Tényleg csodálkozom, hogy megúsztam komoly sérülés nélkül!
A legújabb tervem valami kávés süti vagy keksz, mivel szeretnék helyszínt találni egy kis kávédarálónak. Persze még a daráló sincs készen, és nem is tudom, miként is fogom megcsinálni, de hát kihívások nélkül olyan unalmas lenne az egész...






2 megjegyzés:

  1. Isteni! Biztosan remek lehet esztergagép tulajdonosnak lenni! Én a fűrészgépemet is imádom, de amíg nincs rendes műhelyem, sajna nem nagyon tudom használni :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Meg tudom érteni a műhelyproblémát. Nekem van, de igazából kettő kellene, vagy egy nagyobb, szeparálható terekkel. A porolós nagy gépek és a gyurmázás nem igazán jó barátok egymással. De nem panaszkodom, örülök annak, ami van. (Csak álmodozom egy kicsit...)

      Törlés