2013. november 22., péntek

Csapongok megint

Egy kicsit nyomott hangulatban vagyok. A napot alig látjuk, a lámpák egész nap égnek a szobámban és napok telnek el úgy, hogy nem sikerül egy normális képet lőnöm a minikről. (Mit mondjak, a fotózás mesterséges fénynél valahogy nem az erősségem. Tudom, szégyellhetném magam, már meg kellett volna tanulnom évekkel ezelőtt.) Szóval megpróbálom kicsit felvidítani magamat a folytonos témaváltással. (A karácsonyi dolgok kissé kimerítettek.) Íme legújabb "szülötteim". Talán nem hinnétek, de a legnehezebb a szilvás pite volt. Minden egyes szilvadarabot egyenként formáztam és színeztem, majd csak sütés után nyomkodtam bele a "tésztába". Úgy gondolom, minél egyszerűbb a valós étel, annál nehezebb élethűen elkészíteni miniatűrben.










4 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon jók lettek!
    Annyira élethűek hogy megkóstolnám őket! :)
    Fantasztikus türelmed van. Gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  2. Most találtam rá az oldaladra, hát fantasztikus! Többször is megnéztem, hogy nem csak photoshop-e, mert nem akartam hinni a szememnek. :)

    VálaszTörlés
  3. Agyam eldobom! Van még hajad? :D
    Régóta kukkolok már nálad, hihetetlenül inspiráló dolgokat készítesz! Le a kalappal! Elképzelni nem tudom, hogy te hogy "látod" meg ennyire a valóságot! Én még csak tanulok :)

    VálaszTörlés
  4. Fantasztikus mint mindig. Az a csirkecomb, így ebéd után is nagyon ínycsiklandozó! Gratulálok!

    VálaszTörlés