2010. szeptember 4., szombat

Őszi gyümölcsök

Ősszel olyan gyönyörű színűek a gyümölcsök, csakúgy mint a falevelek! Csináltam is néhányat, főleg körtéket. Aztán gondoltam egyet, és néhány gyümölcsömet a legutóbbiak közül beletettem egy kosárba. Szerintem remekül mutatnak így együtt, imádom az élénk színeiket!
Az újhagyma egy kis mellékvágány a gyümölcsök mellett, de már régóta hiányoztak egy kis zöldségcsomagból.







Közben haladok a parasztház tornácával is - habár elég lassan. Most következnének a növények az előkertből, de valahogy nincs hozzá kedvem. Talán ez a búskomor idő teszi, hogy sem kinn, sem "benn" nincs kedvem a kertészkedéshez. Viszont sütőtökhöz lenne, úgyhogy most valószínűleg azt fogok csinálni.

4 megjegyzés:

  1. Ide is írok ám!

    Nagyon szép ki szüret:)))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól néz ki az a gyümölcs kosár..megszólalásig hasonlít egy igazira! :) ahogy a hagymák is!
    Az időjárás miatt most én is morcos vagyok,és búskomor, de az alkotói kedvem érdekes módon valahogy megjött tőle.

    VálaszTörlés
  3. Nekem annyira teccenek ezek a mini gyümölcsök tök oylan mint az igazi ha a százas nem lenne mellete megse mondaná senki se h ez gyurmából van:)
    Nagyon jó lett:)

    VálaszTörlés
  4. Drága Bözse,
    Te tényleg tudsz valamit:))))))))))))Annyira jó nézni "a pici világodat",jó ide jönni.Tényleg,ha nem tennéd a százast akkor valódinak hinném én is.Az idő miatt nekem még a kedvem is elment,de egyébként most Erdélybe utazunk és talán visszaérkezésre a kedvem is visszatér időtől függetlenül.

    VálaszTörlés