2011. február 13., vasárnap

Sweets of Colors - Újabb sütik

Még tavaly létrehoztam egy sütikollekciót, amelynek kissé nagyképűen a Sweets of Colors nevet adtam. Most ezt a kollekciót bővítettem pár új darabbal. Mint látjátok, ezúttal is a színeken van a hangsúly.

Most a lányaim azért könyörögnek, hogy valós méretben is csinálhatnék nekik ilyeneket. De hát nem tudok! Az én ember méretű süteményeim valahogy sokkal póriasabban néznek ki! Talán mert nem használok csodatévő adalékanyagokat, amelyektől tökéletesen formatartó lesz a hab és a krém, és a piskótáim sem a legszebbek. Viszont meg lehet enni őket!



2 megjegyzés:

  1. az embernek tényleg nagy kedve lenne beleharapni, de az anyaféle házisütiknél nincs jobb:)

    VálaszTörlés
  2. Jó reggelt: o) Most én vagyok iszik kávét, és láttam a torta! Szeretném kezeli őket: o) Ezek édes! Csodálom a tehetségét. Tettél sütemények igaz.
    Elnézést, de nem tudom, magyar nyelv és használta a Google fordító (tehát ha vannak hibák, hibás Google;)))
    Üdvözlet Varsó! Magda

    VálaszTörlés