2011. február 17., csütörtök

Szőlő - Nem az első alkalommal

Szőlőkészítés után mindig következik egy hosszabb pihenő a következő alkalomig, mert rettenetesen fárasztó és egyhangú. Viszont az eredmény miatt mindig megéri. Most egy egész dézsát töltöttem meg velük. Nem is tudtam egyszerre elkészíteni az összes bogyót, három napra osztottam be a "golyózást".



Szintén a szőlő jegyében készült el ez a szavarin, amelyhez ismét egy konyha-magazin adta a mintát.


.
Most azt hiszem, hogy jóval hosszabb szünetre lesz szükségem, mire újra szőlőkészítésre adnám a fejem.

4 megjegyzés:

  1. nagyon jók lettek!!hihetetlen ügyes vagy!A múltkor olvastam nálad a pastelkrétás teknikáról amit ki is próbáltam,csak azt nem tudom hogy ha porcukrot raktam a süteményre akkor azt hogy tartósítsam hogy ne jöjjön le?nem akarom lelakkozni mert nem akarom hogy fényes legyen.Edit

    VálaszTörlés
  2. Én lakkot szoktam tenni a tetejére, de nem teljesen fedem le az egész munkadarabot. Aztán azonnal rászórom a babapúdert (én ezt használom porcukornak). Száradás után lefújom a felesleget. Ez a módszer viszont nem biztos, hogy megfelelő például ékszerek esetén. Az én miniatűrjeim ugyanis nincsenek kitéve rendszeres használatnak. Meg lehet próbálni ragasztóval is, lehetőleg valami hígabb, ecsettel felhordható ragasztót használva, ami biztosan tartósan rögzíti a "porcukrot".

    VálaszTörlés
  3. nagyon köszönöm,még ma kipróbálom!!

    VálaszTörlés
  4. Unos trabajos fantásticos!!
    saludos.
    Olga.

    VálaszTörlés