2011. március 16., szerda

Az első bemutatóm

Az interjúm a múlt héten remekül sikerült! Nagyon élveztem minden percét. És a dolognak még nincs vége! Meghívást kaptam a Hobbyművész-től egy bemutatóra, amire majd az általuk szervezett nyílt napon, március végén kerül sor. Itt végre kiállíthatom a munkáimat és még élő bemutatót is tartok a Fimo gyurma használatáról. Rendkívül izgulok, és persze hirtelenjében azt sem tudom, hogy hova kapjak! Szeretnék néhány  kisebb jelenetet vinni magammal, de persze a rendelkezésemre álló idő rendkívül csekély (már csak 10 nap), a család pedig kezd éhen halni. Azért megpróbálok túlórázni! Tovább nehezíti a dolgomat, hogy hirtelen olyan jó idő lett (amit egyébként már nagyon vártam!), és csakúgy csalogat a kert. A hétvégén kezembe is vettem a metszőollót és elindultam a kertem egyik sarkából. Még nem értem a végére, az ujjaim viszont már sajognak!
Szóval elkészült egy kisebb pékségbeli összeállítás. Napokig készültek a finomságok, mire az összes polc megtelt!










4 megjegyzés:

  1. El olor a pan recién hecho llega hasta mi casa.
    Felicidades por el trabajo tan realista.

    Besos, Narán.

    VálaszTörlés
  2. Drukkolok Neked, örülök, hogy sikeres vagy, a lendületed szédítő, Babba Mária oltalmazzon...

    VálaszTörlés
  3. De jó... ezeket a szekrénykéket is te készíted?
    És mikor lesz ez a bemutató? Szívesen megnézném élőben is!

    VálaszTörlés
  4. Sok sikert kívánok! Megérdemled! :)Annyira élethű lett, hogy első ránézésre az ember igazinak véli. :)

    VálaszTörlés