2011. március 7., hétfő

Háromdimenziós csendélet

Holnap nagy nap lesz az én miniatűr életemben. A Hobbyművész (gondolom, hogy nektek nem kell bemutatnom) keresett meg pár héttel ezelőtt, hogy vállalnék-e egy bemutatkozó riportot, amely a honlapjukon kerülne bemutatásra egy különböző alkotókat bemutató sorozat keretein belül. Igent mondtam. Naná! Ez egy remek lehetőség, hogy megismertessem a mini világot, és az, hogy ez az én munkáimon keresztül történik nagy megtiszteltetés és felelősség is egyben.
Egy különleges jelenettel készültem az alkalomra, egy régi ötletemet valósítottam meg az elmúlt napokban: egy miniatűr, térbeli csendéletet készítettem. Nagyon elégedett vagyok vele, szerintem méltó munka, hogy bemutatkozzam.








Egyúttal ez lesz a debütáló darabom a Meskán is. Már régóta létrehoztam a boltot, csak még nem töltöttem fel áruval. Valószínűleg a parasztkonyhám is egyszer odakerül. Sajnálnám külföldre eladni, és őszintén bevallom, félek is repülőre ültetni.
Szóval kívánjatok nekem sok szerencsét holnapra! Majd beszámolok róla.

10 megjegyzés:

  1. Bözse!
    Nagyon örülök mind a kettőnek!
    Sok szerencsét, vagy ha inkább a másikat illik, akkor egy kalappal! :D
    Hajrá! :)

    VálaszTörlés
  2. Akkor sok szerencsét és lelkes vevőket kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű! Sok sikert kívánok! :)

    VálaszTörlés
  4. Mindenképp a bemutatkozásodhoz sok sikert, jól megérdemled, egyike vagyok azoknak akik kerekre nyílt szemmel csodálja a munkáid.

    VálaszTörlés
  5. Bözse! Ez lélegzet elállítóan gyönyörű! Gratulálok. És, lehet, hogy hamarosan találkozunk... nálad.
    Sok, sok, sok sikert holnapra!

    VálaszTörlés
  6. Ez tényleg különleges, de ha a múltkori kemencés konyhádat mutatnád be, az is az lenne.

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen! Lívia, nagyon titokzatos vagy, el sem tudom képzelni, hogy mi jár a fejedben!

    VálaszTörlés
  8. Nincs semmi titok... csak végre szeretnélek meglátogatni. Bár elég nehezen jutok el mostanság arrafelé, de már nagyon szeretnék. :)
    Amúgy sok minden jár a fejemben, amit meg szeretnék veled osztani.

    VálaszTörlés
  9. Nem sokszor járok errefelé, de amikor igen, akkor mindig nagyon, de nagyon elcsodálkozok. Fantasztikusak a kis picinyke alkotásaid. El sem tudom képzelni, hogy lehet ezeket megcsinálni. Annyira élethűek, hogy legszívesebben megenném mindet! 8)) Gratulálok, és nagyon sok sikert kívánok a munkádhoz! Lélegzetelállítóan csodásak. Hihetetlen! 8)

    VálaszTörlés
  10. Gratulálok!Nem is találhattak volna megfelelöbb riport alanyt.Nagyon élethüek a munkáid!

    VálaszTörlés