2011. június 28., kedd

A hét gyümölcse: a szilva

Ezen a héten is kiválasztottam egy gyümölcsöt, amelyet megpróbáltam különféleképpen miniatürizálni. Lehet, hogy éppen egy sorozat van születőben?

Bár tudom, most még nincs itt a szilvaszezon, de olyan inspiráló fotókat találtam, amelyeknek lehetetlen volt ellenállnom.











Kaptam egy jelzést, hogy nem lehet commentelni. Lehet, hogy ez csak egyedi eset volt, de kérlek titeket, ha ilyen előfordul, akkor küldjetek egy levelet az email címemre (lásd oldalt, a profilom alatt), hogy tudjam orvosolni a hibát. Nem mintha értenék hozzá, de csak találok valakit, aki igen...

Egy rendkívüli művész vette föl velem a kapcsolatot, aki elképzelhetetlenül gyönyörű dolgokat készít tojáshéjból. Mindenképpen nézzetek el az oldalára, nem fogtok csalódni, ígérem! Íme, a címe:

9 megjegyzés:

  1. Ha ez most elmegy akkor nálam volt a hiba, ami nem csoda, mert elég nagy antitálentum vagyok:))
    Mint látod, még mindig itt nézelődök. Nem tudok innen elszakadni.
    A blogommal kapcsolatban , most sajnálom, hogy éppen nemrég leürítettem, mert túl sok minden volt már fenn. Most néhány naponként cserélem a témákat.

    Jönni fogok sűrűn !! :)

    VálaszTörlés
  2. úúúúúúúúúúúristen, alig végeztem Bözsével, most Gabi... hány őrült zseni van még ebben az országban, és vajon mennyi blogol?:))))

    VálaszTörlés
  3. los colores de tus frutas son inigualables!!

    VálaszTörlés
  4. Azt esetleg nem tudod, hogy Anikó és Zsuzsa miért hagyta abba a blogolást?
    Jó volna mindenkit megtalálni, aki ezzel foglalkozik itthon. Hogy legalább olvassak rólatok, ha esetleg nekem nem jön össze:)

    VálaszTörlés
  5. Elég prózai oka van a blogszüneteltetésnek Anikó és Zsuzsa esetében, ez pedig az időhiány. Nagyon sajnálom a dolgot, mert úgy éreztem, hogy végre elindul valami. Viszont azért vannak még olyan blogolók, akik ebben a témában mozognak. Ígérem, hogy frissítem a magyar oldalak listáját oldalt.

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm!:)
    Addig is böngészem a külföldieket...

    VálaszTörlés
  7. Csak tudnám, hogy tudod ezeket az élethű színeket előállítani ?! Nekem csak hosszas próbálkozás után, de azzal sem vagyok mindig elégedett.

    VálaszTörlés
  8. köszönöm a frissítést! Livi és Anda eddig is megvolt:) Akkor ezek szerint mind az öt magyar miniblogot ismerem:)))

    VálaszTörlés
  9. Anda, szerintem a Te dolgaid színeivel sincs különösebb baj, inkább a fénnyel. Ha jól sejtem, te a gyurma színeivel játszol, és ha jól tudom, Bözse inkább festi a fehér gyurmát.
    Így az övé nem fénylik annyira, s így természetesebbnek hat.
    De okítsatok, ha tévedek, én ebből is csak tanulni akarok:D:D:D

    VálaszTörlés