2011. szeptember 29., csütörtök

Csokoládé


Imádom a csokoládét! Ki nem? Néha eszembe jut, hogy mennyivel egyszerűbb lenne az életem, ha például utálnám. Nem lenne több sóvárgás és aztán bűnbeesés, és persze nem jönnének a plusz kilók sem. De hát nem utálom... Maradnak a kilók! Speciel hű Boci-rajongó vagyok, kifejezetten örülök, hogy újra lehet kapni a régi csomagolással. (Mármint nekem régi, mert én már "öreg" vagyok.) A Piros Mogyorós is jöhet. Viszont nem szeretem a mai nugátos fajtákat, inkább az erősebb kakaós ízekért rajongok.
Szerencsére az alább látható csokik nem jelentenek veszélyt senki vonalaira.






2 megjegyzés:

  1. I love your work.

    Hugs from Craftland

    VálaszTörlés
  2. Szeretem a kerek csokoládét, a szögletes csokoládét,a tejcsokoládét,az étcsokoládét a töltött csokoládét, a töltetlen.....
    Ugye emlékszel? Nos én pont az olyan gusztusos bon-bont kedvelem, mint a képen látható :)

    VálaszTörlés