2010. március 28., vasárnap

Kerti munka - Berendezés I.

Itt egy hevenyészett beállítás. Elkészült az ültetőasztal, de még nem döntöttem el a színét, így egyelőre natúr maradt. És most látom, hogy ezen a képen még a kaspó is és a fadoboz is nyers állapotban van. Még rengeteg apróság van hátra, amitől az egész kép életteli lesz. Hajrá!

Ezt a fadobozt a virágmagoknak szántam. Idén különösen vigyáztam arra, hogy az igazi kertembe való magok tasakjait szépen bontsam fel, hogy be tudjam szkennelni őket a gépbe.


A nagy virágkaspó is levegőn száradó gyurma.



A cserepek fehér levegőn száradó gyurmából születtek, majd temperával kaptak színt. Ma a Tesco-ban találtam terrakotta színű levegőn száradó gyurmát, vettem egy 500 g-os csomagot kipróbálásra. A mostani témához pont erre van szükségem, hiszen még rengeteg cserepet akarok gyártani, és ezt legalább nem kell festeni, csak némileg öregíteni.
A láda még festésre szorul.


A kerti szerszámok fém része szintén akrilfestékkel színezett papír, amelyet némi fekete és rozsdabarna tett "használttá".

Elsőként a kerti témához egy öntözőkannát választottam. A már bevált módszert alkalmaztam: papírból készítettem el. Erre ezüst akrilfesték került, majd hogy még véletlenül sem tűnjön vadonatújnak, némi szürkével "megkoptattam"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése