2010. július 12., hétfő

Dekoráció a falra

Ugye egy magyar parasztház elképzelhetetlen a falra akasztott paprikafűzér és lopótök nélkül. Hát csináltam, csak a történelmi hűség kedvéért. Fimot használtam most is. A paprikák elkészítése jó sokáig tartott, pepecs munka, nem vitás! Nincs is még teljesen kész, túl fénytelenek lettek, szóval jön még némi lakk rájuk. Eszméletlen, hogy amit én rengeteg paprikának gondoltam, csak milyen rövid fűzérre elegendő!
Most megyek és szétfolyok az ágyban. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én ettől a hőségtől rosszul vagyok. A gyurmát is többször be kellett tennem a hűtőbe, hogy tudjak vele tovább dolgozni.



A magyar követőim is szaporodnak! Üdvözöllek benneteket, nagyon örülök, hogy érdeklődtök a munkáim iránt! Remélem továbbra is velem tartotok, és ti is kedvet kaptok a minizéshez!

1 megjegyzés:

  1. Te han quedado maravillosamente reales!!!
    Tienes razon, el fimo y sculpey son dificiles de trabajr en verano jejejeje
    besitos ascension

    VálaszTörlés