2010. július 28., szerda

Lassú tempó

Egy kicsit lelassult a munka a tornácon, mert kevesebb időm van rá, de azért némi haladás észrevehető. Készítettem pár dolgot papírból, amiket zománcfestékkel festettem be, A dézsa igazából nem is a tornáchoz tartozik, hanem egy jövőbeli szüreti jelenethez, csak éppen kedvem volt hozzá. A teknő már régebben készült, csak elfelejtettem bemutatni.


Elkezdtem muskátlit gyártani, de még csak néhány sziromig jutottam el. Persze megint a nehezebbik módszert választottam, nem is tudom, hogy miért művelem ezt magammal! Még nem vagyok biztos benne, hogy tényleg megcsinálom, valahogy nem tudom rászánni magamat, hogy ezeket a kis piros valamiket összeillesszem, szóval lehet, hogy mégsem lesz muskátlim! Pedig az nélkülözhetetlen egy magyar tornácról, igaz?


Végezetül egy kis előkép a tornácról, csak hogy felkeltsem az érdeklődéseteket. Sajnos mostanában nem valami jó a fény errefelé, pedig a megfelelő megvilágítással még hatásosabb lenne.


Van egy kis problémám a számítógéppel! Amikor a férjem bejelentkezett követőnek az angol nyelvű blogomra, átállította a Google accountot, vagy mit, és egész egyszerűen azóta sem sikerült visszaállítani. Tudjuk, hogy hogyan kell, csakhogy mindig hibaüzenetet kapunk. Szóval, most maximum a férjem nevében tudnék bejelentkezni, ami elég furcsa lenne. Fogalmam sincs, hogyan fogjuk ezt megoldani, meglehetősen zavaró!

1 megjegyzés:

  1. Egyszerűen csodálatos!

    Nagyon jól megfogtad ezt a vidéki légkört!
    Nagymamámnak is volt ilyen fehér, zománcos vödre és zsírosbödöne, vagy mi is az a másik.
    Szóval szuper munkát végeztél!!!

    A muskátli is biztos fog menni!

    VálaszTörlés