2010. július 29., csütörtök

Újabb ajándék

Ma újabb kövér levelet hozott a postás, és gyönyörű mini dolgok voltak benne! Zsuzsa  - aki egyike a nagyon kevés magyar miniatűrkészítőknek - küldte nekem a szülinapomra. A kukoricacsövek és a fokhagyma tökéletesek lesznek a tornácra. A kávédarálóba azonnal beleszerettem, annyira szép! Ezt a darabot egy jövőbeni munkához félreteszem, ugyanis valamikor biztosan csinálok egy magyar polgári konyhát.
Zsuzsa munkáit mindenképpen nézzétek meg: http://almokminiaturben.blogspot.com/!



A mai munkámhoz minden tudásomat latba kellett vetnem! Van egy listám a minis füzetemben, hogy miket szeretnék egy jelenethez hozzáadni, és ezek közül szoktam kiválasztani naponta egyet-kettőt. A permetezőt eddig mindig szorgalmasan átugrottam (ebben volt némi szándékosság), de lassan minden más ki lett pipálva körülötte. Úgyhogy ma nagy levegőt vettem, kimentem a sufniba, elővettem a több évtizedes családi matuzsálemet - ami persze még ma is működőképes - és elkezdtem méricskélni. Az első fotón az eredeti látható, a többi három pedig már az én verziómat mutatja 1:12-ben.
A testet először fából kifaragtam, majd fimot feszítettem rá. A fimoba belehengereltem az előzőleg papírból kivágott mintát, amely ezeknek a Vegyépszer által gyártott permetezőknek a jellegzetessége. Az alsó kék rész papírból készült, a többi kütyü pedig a kincsesládámból válogatott ez meg az: drótok, gyöngyök, tollrészek és egy régi óra belsejének apró elemei. (Mottó: semmit sem szabad kidobni!)
Ez a permetező lesz a központi eleme a szerszámoskamrának!





Végezetül szeretném üdvözölni az új követőimet - akikhez sajnos továbbra sem tudok bejelentkezni! Örülök, hogy egyre többen vagytok! Nektek küldöm ezeket a gyönyörű szedreket a kertemből!

3 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök hogy tetszett az ajándék. Remélem legalább olyan örömmel fogod nézegetni, ahogy én készítettem. Még egyszer Boldog szülinapot!

    Zsuzsa

    VálaszTörlés
  2. Hűha! Látom zarándok hely lett a postaládád:)
    Ügyes vagy Zsuzsa, nagyon jók lettek!

    VálaszTörlés
  3. Szia! :)
    Fantasztikusak a munkáid! Csak ámulok és bámulok! Gyönyörűek!

    VálaszTörlés