2010. április 29., csütörtök

Próbálkozás a festészettel

Habár már próbálkoztam azelőtt is festeni, miniatűr méretben még soha nem csináltam a dolgot. Most viszont előkaptam a legvékonyabb ecsetemet és nekiláttam. Mediterrán témát választottam. A kész kép megy az aranyozott keretbe, amelyről már közöltem képet.

És készítettem egy könyvet is, amely igazán alkalmas egy fiatal nő szobájába: Büszkeség és balitélet Jane Austentől. A kedvenc könyvem, minden évben elolvasom. Ez a példány egy kicsit kopott és szakadt, csakúgy, mint az enyém!
.

2 megjegyzés:

  1. szijah:)
    Ügyes vagy nagyon...:) Gratula az új dolgok hozz is:) Jah és ömm az első mondatban kétszer szerepel a "méretben" szó.:) Alig várom hogy élőben is lássam őket.:)

    VálaszTörlés
  2. Your painting is absolutely lovely! You are obviously very skillful with watercolours.

    VálaszTörlés