2010. április 18., vasárnap

Tárgyak a szobához

Az asztalka végül egy kicsit "vaskos" lett, eredetileg kecsesebbet szerettem volna, de azért elégedett vagyok vele. A fiók már készülőben van, csak egy kis gondban vagyok a fogantyúval.

A képkeret faragása elég sokáig tartott, de ragaszkodtam a részletekhez.

Valahányszor elkészülök egy szék vagy asztal első lábával, mindig az jut eszembe: úristen, még hármat meg kell csinálnom! Szerintem a háromlábú bútorokat méltánytalanul mellőzik. Pedig statikailag sokkal stabilabbak.
Elég különleges az esztergálási módszerem: a bal kezemmel finoman forgatom a fát, miközben jobb kézzel irányítom a Dremel gépet. Meglehetősen fárasztó művelet!

A szoba színeinek a barnát, sárgát és a zöldet választottam, és az egész elég eklektikus lesz. Új és régi holmik keverednek majd a végső beállításban. Már az egészet látom magam előtt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése